vrijdag 5 april 2013

UITSLAG GIVE-AWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
ik ben twee rondjes aan het haken en
daar ga ik denk ik een portemoneetje van maken
 
dat is van vasten en elke
nieuwe rij moest er een vaste meer tussen de steek zitten waar
ik twee vasten in een steek deed
 
-----------
 
en nu ga ik vertellen naar wie mijn give away toegaat
 
 
vanochtend voor ik naar school ging schreef ik briefjes met namen
 
 
en vanmiddag uit school ging ik een briefje pakken
 
 
en mijn give away gaat naar Hester Horden
 
 
als je dan je straatnaam en nummer en woonplaats aan me doorgeeft
dan ga ik maandag het naar je versturen oké
ik hoop dat je blij bent met wat ik heb gemaakt.

13 opmerkingen:

  1. owww gaaf dat is mijn tweelingzusje...hessie feliesssss
    enne bedankt marieke voor de leuke kans

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hester, hartelijk gefeliciteerd!
    Marieke, jullie hebben er meteen een hoop volgers bij, goed gedaan!
    Je portemonneetje wordt vast heel mooi, mooie blauwe kleur heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hester gefeliciteerd!!!
    Marieke dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow hester je valt in de prijzen vandaag hihi gefeliciteerd en Marieke dankjewel xxx !! liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor Hester!! Jij heel erg bedankt voor het organiseren van deze leuke Give Away!! Groetjes...maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ♥ik ben hier super de super blij mee zeg♥
    wat een prachtige give away heb ik gewonnen...in the mood ben ik...thnks ♥
    Enorm bedankt
    Lieve groet en knuff Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Hester en veel plezier met deze leuke cadeautjes!
    En Marieke, bedankt dat jij deze leuke give-away hebt georganiseerd.
    Je bent al weer druk bezig zie ik. Het wordt vast een heel mooi portemonneetje.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Hester!! En jij bedankt voor deze kans Marieke!

    Succes met je portemonnee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhhhhh gaaf Hester ... gefeliciteerd!!!!!!!

    En Marieke dank voor het organiseren!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je prijs is goed terecht gekomen, gefeliciteerd Hester! :-)

    Bedankt Marieke, ik vond het een heel leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Hester! Ik ben benieuwd hoe het haakwerkje wordt als het klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hester, gefeliciteerd!!! leuk leuk,

    fijne dag verder groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve lieve lieve Marieke
    Ik ben helemaal ontroerd door je prachtige give away die je me stuurde...het is niet mooi, neeeeeej het is MEER DAN MOOI...je hebt me enorm geraakt.
    ♥ dank je wel lieve meid
    Dikke knuffel van mij hester

    BeantwoordenVerwijderen