maandag 1 juli 2013

natuur

                                      ik heb voor de vogelactie een vogel van bladeren gemaakt
 
 ik heb ze geplukt uit onze tuin

 
..................................................................................................................................................

                                      madeliefjes heb ik ook geplukt uit de tuin en daar heb                                                  ik een lange slinger van gemaakt
                                                 


 
hier heb ik ze opgehangen in de kamer

3 opmerkingen:

  1. jaaaaaa leuke slingers.. die maak ik ook met mijn kleindochters als ze hier zijn!
    blaadjesschilderij van het vogeltje is prima gelukt, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een leuk vogeltje! succes met de wedstrijd!
    Madeliefjes rijgen deed ik vroeger ook, zo leuk, alleen jammer dat de madeliefjes zo snel lelijk worden. Jij hebt echt een mega slinger gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach wat ontzettend leuk zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen