vrijdag 23 december 2011

JARIG !!!!!!!!!!! (24 december)

Wij zijn heel druk aan het bakken voor onze verjaardag..
Toen ik (Jeanine) 2 jaar werd, kreeg ik een heeeel leuk cadeautje!! Dat was Marieke, mijn zusje!!
Nu mag ik alweer 11 jaar worden en Marieke 9 jaar!
Dus dubbel feest en bij feest hoort taart en daar zijn wij dus druk mee bezig.
De één lukt wel wat beter als de ander, maar we zijn er trots op en willen de taarten graag laten zien!!




lekker appeltaartje,
eerst de bodem, dan room,dan appeltjes, mmmmmm....

-o-o-o-





deze vinden wij heel goed gelukt!

-o-o-o-



(klein beetje mislukt... (maar vast wel lekker..))


1 opmerking:

  1. Dat jullie morgen jarig zijn had ik stiekem al gehoord(nou ja,, gelezen) ;-) Nu kan ik jullie mooi feliciteren hier.
    HARTELIJK GEFELICITEERD MEIDEN!!!!!!!

    Alweer vind ik het jammer dat ik zo ver van jullie vandaan woon, anders was ik wel gekomen om jullie van een stukje mooie taart af te helpen. Ze zien er echt prachtig uit!

    Veel plezier morgen en meteen de dagen erna ook, het blijft gewoon feest bij jullie, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen